Blog?? Leuk?!

22 juli 2011

Leuk idee, een Blog! Totdat bleek dat familie en vrienden bij Site-1 geen berichten achter kon laten zonder zich eerst op 3 sites toe moeten aanmelden. Dan maar een andere blog-site. Site 2...automatisch een bericht versturen naar alle 'volgers' wanneer wij een bericht plaatsen??? Nee. Ook geen succes, helaas. Nu anderhalve dag later en twee vierkante ogen 'rijker' denk ik dat deze Blog het moet worden. Foto's, video en tekst kan worden geplaatst. Aanmelden gaat gemakkelijk (met een reeds bestaande link - joepieeee) en er staan nog een paar leuke extraatjes op ook. Zoals daar zijn; links en een kaart met de route... en ook jullie kunnen meewerken aan de site, door gemakkelijk een reactie te plaatsen. Vergeet die andere site, dit wordt het!

1. AnnetteLanting-Faber:
    Hoi Antoinet,
    Heel leuk om het op deze manier te doen. De eerste foto's van Saba zien er prachtig en kleurrijk uit.
    Wij wensen jullie veel plezier, wijsheid en zijn uiteraard benieuwd naar de uiteindelijke beslissing.
    Lieve groet, Will en Annette
  2. Thérèse:
    22 juli 2011
    Super dat jullie deze reis ondernemen om te kijken of jullie in de nabije toekomst het grote avontuur tegemoet gaan. Ook ik ga het avontuur aan. Ik mag 10 dgn op jullie lieverds passen. Ook ik heb net als jullie zin in dit avontuur. Veel plezier daar en vooral GENIET ervan!!!
  3. André:
    Hallo daar,

Erg leuk en ik ga jullie belevenissen volgen.