We zijn onderweg...

4 augustus 2011 - Sint Maarten, Nederlandse Antillen

3 augustus 2011, Nadat we uiteindelijk bij Michael thuis over en weer contact hadden gehad met het reisbureau, zijn we uiteindelijk toch maar weer richting Airport gegaan. De koffers moesten opnieuw gelabeld worden, want we zouden niet naar Amsterdam via Parijs, maar eerst nog overnachten op Sint Maarten. Uiteindelijk vertrok het vligtuig vanaf Saba om kwart voor 3. Na aankomst op Sint Maarten, eerst maar de koffers opwachten en dan door naar de Air France desk. Ondertussen wachten, wachten en wachten. Nadat we een taxi-voucher hadden gekregen zijn we naar het hotel gegaan. Het hotel, Sonesta Maho beach Resort, ligt naast het beroemde maho beach. Op dit strand kun je bijna letterlijk de landende vliegtuigen aanraken. Ik zal proberen een link naar you tube toe te voegen. Wij zijn ook even aan het strand gaan zitten, maar er kwamen helaas op dat moment geen grote jets over, het zal wel weer aan het weer liggen...  De avond hebben we doorgebracht met winkeltjes kijken, eten en tv kijken. Op tijd erin en op tijd weer op, want donderdag wordt ook weer een lange dag. We zijn dan al bijna een dag onderweg en maar een kwartier verder... Van Saba naar Sint Maarten.