Weer vertraging!!! En weer thuis!!!

6 augustus 2011 - Vlieland, Nederland

5/6 augustus 2011, Om half 2 nog steeds wakker, maar ja onze (biologische) klok heeft het dan ook half 8 's avonds. Uiteindelijk lukt het ons 2 uurtjes te slapen voordat om half 5 het alarm gaat... Dit hotel verzorgt het ontbijt vanaf half 5 waardoor het voor ons mogelijk is even iets te eten voordat we aan de laatste etappe van onze reis terug beginnen. Om 6 uur zitten we bij de gate en moeten we nog wachten tot 7 uur voordat we door mogen het vliegtuig in. Het scherm geeft aan dat het vliegtuig op tijd is. Gelukkig maar, want we willen natuurlijk niet ook nog eens de middagboot missen! Het gelukkige gevoel van "Oke, we zijn dan 24 uur later thuis, maar we zijn thuis!" duurt niet lang... Robert zegt op een gegeven moment tegen me dat het vliegtuig vertraging heeft. Geen leuk grapje. Ik kijk op het scherm en ja hoor, vertraging! Bijna 1 uur, oke het zijn er geen 16 maar toch! Weer een uur. Ik begin nu toch echt te balen. Helemaal wanneer blijkt dat het vliegtuig bij de volgende gate met een later vertrek naar Amsterdam uiteindelijk eerder vertrekt dan ons vliegtuig! Uiteindelijk vertrekken we dan toch. Bij aankomst in Amsterdam hopen we dat onze koffers wel op tijd zijn, want dan hebben we nog kans de middagboot te halen. Het zit mee! De koffers zijn op tijd, de shuttlebus staat er nog en bij het uitrijden, bij het hotel, staat geen rij. Nadat we Rieka bij het pension hebben opgehaald zijn we uiteindelijk om 13 uur in Harlingen! We hebben het gered.... Nog anderhalf uur en dan zijn we thuis!

1. jelle en marijke:
    7 augustus 2011
    Eindelijk weer thuis bij de kids, heerlijk maar wat een avontuur........erg stoer....en nu???? haha
  2. jelle en marijke:
    13 augustus 2011
    Hoi,
    Wat jammer dat het niet doorgaat, maar snap jullie wel hoor. Ook voor de kits moet het goed voelen.
    Had me er al op voor bereid om regelmatig naar Vlie te gaan om training te geven, maar ja, dat hoeft nu ook niet meer.
    Ik spreek je binnenkort wel weer en dan hebben we het er nog wel even over.
    Gr. Jelle