Bijna...

25 juli 2011

Bijna de koffer ingepakt, bijna alle was weggewerkt, bijna alles opgeruimd, en dan is het bijna zover... Robert heeft sinds vrijdag 'vakantie', ik moet morgen nog aan het werk tot 14.00 uur. Maar dan is het toch zover, ons vertrek naar Saba!  Vandaag was een rommelige dag, naast het inpakken, wassen en opruimen kwam Therese (mijn zus en in dit geval onze 'nanny' tijdens onze afwezigheid) langs om alles vwb de kindjes door te nemen. Serge kwam nog langs omdat de foto's van de spiegelreflex niet op het netbook wilden (dank voor de cardreader) en Annemiek kwam met de kids nog langs om ons een goede reis te wensen (Thanx Miek) . Het programma voor volgende week hebben we gisteren gekregen tegelijk met het verzoek om een paar kilo kaas en hagelslag mee te nemen....Geen probleem, behalve wanneer we straks overgewicht hebben. En dan heb ik het over de koffers....Leuk om nog even te vermelden, We hebben nu 16 volgers!

1. Miriam:
    Hoi Robert & Antoinet,
    Heel veel plezier op Saba. En gaaf dat we met jullie reislog zo op de hoogte kunnen blijven. Ben heel benieuw naar de verhalen en fotos!
    Groetjes Miriam
  2. jelle en marijke:
    24 juli 2011
    heel veel plezier en sucses, en we blijven jullie volgen op de reislog
    jelle en marijke
  3. Rob en Jolanda:
    24 juli 2011
    Ik hoop dat jullie veel plezier en een goede reis hebben.
  4. Marja & Henk:
    25 juli 2011
    Heel veel succes en plezier en dit is een leuke manier om van jullie eerste, ongetwijfeld avontuurlijke en spannende, week op de hoogte te worden gesteld!
  5. Carin:
    25 juli 2011
    Fijn dat het toch allemaal gelukt is met het bloggedoe, ziet er mooi uit hoor. Een hele fijne (en veilige) reis gewenst en een prettig verblijf op Saba!
  6. Marcel & Inge:
    25 juli 2011
    Heel veel succes en natuurlijk ook plezier op Saba!
    Leuk dat julie ons zo op de hoogte houden. We zijn benieuwd.....
  7. Yanique Veld:
    Hi Antoinet en Robert,

Heeeeeeeeel veel plezier en succes!!
    En natuurlijk ook een hele goede reis!!
    Ik ga deze blog goed in de gaten houden, ben benieuwd na de foto's en verhalen.

Gr. Yanique.
  8. Joke Weeda:
    25 juli 2011
    Wens jullie een in alle opzichten goede reis! groet
    Joke
  9. bianca:
    25 juli 2011
    Heb een goede reis. Neem positieve ervaringen mee en geniet van deze week voor 120%.
  10. rixtia:
    26 juli 2011
    heel veel plezier op Saba!!!
  11. Lin:
    27 juli 2011
    Haha, nou niet alles gaat zo vreselijk mañana dus in het caribisch (of was het caraïbisch) gebied, worden jullie lekker geleefd?
    Anyway, geniet ervan!
    x Lin
    P.S. benieuwd naar de foto van R in pak :-)